Preventieve productterugroepactie
De kwaliteit van onze producten en uw tevredenheid hebben de hoogste prioriteit voor bofrost*. Daarbij zijn onze strikte veiligheidssystemen ontworpen om te voldoen aan de hoge bofrost* kwaliteitsnormen. Een essentieel element van de kwaliteitsfilosofie van bofrost* is om afwijkingen van onze normen voor onze klanten uit te sluiten en hierbij consequent en snel te handelen. Daarom hebben wij besloten om uit voorzorg enkele partijen van ons product
- „Bami Goreng” (art.nr. 1601) met houdbaarheidsdata (THT) 17.12.2021 en 8.1.2022
terug te roepen. Wij hebben onmiddellijk alle klanten die dit product mogelijks kochten geïdentificeerd.
Aanleiding voor deze maatregel is dat in individuele verkoopeenheden van ons product "Bami Goreng" (art.nr. 1601) met bovengenoemde THT-data plastic deeltjes van enkele centimeters groot werden aangetroffen. Hoewel we uitgaan van individuele gevallen, hebben we in het belang van onze vertrouwensrelatie met onze klanten besloten om alle klanten die dit product zouden kunnen gekocht hebben, te informeren.
Uit voorzorg willen wij u vragen om bovengenoemde product met de respectievelijke THT-data niet te consumeren. Uw bofrost*verkoper zal het product bij zijn volgende bezoek terugnemen en u uiteraard het aankoopbedrag vergoeden.
Als u nog vragen heeft, staat onze bofrost* Klantenservice voor u klaar op het nummer 016/98 19 19 of per e-mail naar service@bofrost.be. We vragen uw begrip voor deze maatregel en onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden.
Met vriendelijke groeten,
Uw bofrost*Service-Team