Bestel nu en geniet van € 10 welkomstkorting.

Geldig bij aankoop van minimum 45 euro. Alleen voor nieuwe klanten. Zie voorwaarden.

Bestel nu en geniet van € 10 welkomstkorting.

Geldig bij aankoop van minimum 45 euro. Alleen voor nieuwe klanten. Zie voorwaarden.
Expérience d'achat bofrost*

Expérience d'achat bofrost*

Des produits de qualité savoureux 24h/24, quand vous le souhaitez, pour toutes les occasions ? Et le tout avec un minimum de préparation ? C'est possible depuis plus de 20 ans avec bofrost* et son concept unique : Nos vendeurs vous livrent nos produits alimentaires de première qualité à domicile, sans décongélation ni perte de qualité. L'expérience d'achat inégalable bofrost*.

Des conseils individuels sur les produits par nos vendeurs spécialement formés

Comment préparer le filet de saumon pour qu'il reste juteux ? Quelle spécialité de pommes de terre bofrost* se marie le mieux avec un steak? Nos vendeurs spécialement formés vous conseillent personnellement sur place concernant toutes vos questions sur nos produits. Non seulement nos produits répondent à des normes élevées, mais nous accordons aussi la plus grande importance à la formation de nos vendeurs ! Nous savons qu'un conseil individuel ciblé et un service de premier choix, associés à la qualité bofrost*, sont essentiels pour établir une relation de confiance avec le client.

Individuele levering op de gewenste datum

Bij ons wordt elke klant individueel geadviseerd. U kunt ons meedelen, op welke weekdagen en op welke tijdstippen een levering door uw persoonlijke verkoper voor u het best past. Onze bofrost*verkopers bezoeken onze klanten doorgaans van maandag tot vrijdag tussen 11 en 20 uur. We reserveren graag een regelmatige leveringstermijn voor u.

U kunt uw gewenste afspraak voor de levering heel eenvoudig online ingeven. Die wordt daarna nogmaals bevestigd. Het bezoek van uw bofrost*verkoper kondigen we u tijdig voor de afspraak per e-mail of sms aan. De sms versturen we twee dagen voor de afspraak.

Indien u deze extra service niet wenst, kunt u die natuurlijk ofwel direct bij uw verkoper afbestellen of in ons servicecenter via service@bofrost.be of op het nummer 016/98 19 19.

Afspraak wijzigen? Geen probleem!

Als u niet thuis bent en uw afspraak wilt wijzigen, kunt u ons gewoon bellen: 016/98 19 19.
Hebt u uw afspraak gemist? Op het nummer 016/98 19 19 kunt u gewoon een nieuwe afspraak maken. We leggen graag een nieuwe afspraak voor u vast en informeren uw verkoper.
 

Levering direct bij u aan huis

bofrost* levert in heel België ...
... wanneer het jou past.

Onze behulpzame en competente bofrost*verkopers leveren u versheid en diepgevroren genot direct aan huis. Persoonlijk, stipt en comfortabel.



 

Jouw bofrost*voordelen

Pas betalen bij levering U heeft de keuze van betaling, u kunt direct betalen op het moment van levering bij de verkopers.
Persoonlijk advies Als je vragen hebt, staan je verkoper en onze klantenservice altijd voor je paraat.
Gratis ruilen Als een product niet aan uw verwachtingen voldoet, betalen wij het aankoopbedrag terug.
Kwaliteitsgarantie Alle bofrost* producten zijn zonder smaakversterkers, kunstmatige kleurstoffen en bestraalde ingrediënten.